Capçalera

Aquest BLOG és una petita aportació des del pensament, l'opinió i el debat de les qüestions que més m'inquieten. Tot des del meu compromís polític, social i cultural. Vos anim a que en faceu part.

dissabte, 10 de desembre del 2011

Tenc un compte corrent a Suïssa

Ha estat molt divertit saber que resulta que tenc un compte corrent a Suïssa i 5 propietats immobiliàries, i que ho he aconseguit tot gràcies a les meves pràctiques il·lícites del meu període al front de la Batlia de Vilafranca.


Gràcies a moltes persones que m'han aturat pel carrer per comentar-me la darrera "bufa" que circula pel poble. És referent a que durant els meus anys de Batle vaig fer una sèrie de corrupteles i cobrar comissions afavorint promotors i constructors, i que fruit de tot això vaig fer un calaix ben gros.
La veritat...  m'ha semblat molt divertit !!!
Després de saber qui són els 3 personatges -com a mínim- que se'n han encarregat de difondre aquesta notícia, no és d'estranyar que si me volien encolomar un història de males pràctiques polítiques, en seria una de corrupció urbanística. I clar, com deia no és d'estranyar per que precisament aquesta gent, provenen d'un entorn polític prou avesat a realitzar-ne, així que coneixen prou bé com funciona.
Però s'haurien pogut posar d'acord amb les dades: mentre 2 d'ells diuen que tenc el compte corrent a Suïssa, el tercer diu que el compte el tenc a un paradís fiscal ("en una isla de estas que no pagan impuestos..."). A la vegada, mentre un diu que tenc 5 propietats, l'altre diu que són 3 i el tercer "un parell". Vaja: que no s'han pogut posar d'acord.
Lluny de intentar apaivagar aquesta "bufa", els mateixos receptors de la notícia, van alimentant i fen créixer el  nombre de doblers que tenc al compte corrent i canviant el lloc de les propietats. Això si. Diuen: "ho sé ben cert per que el qui m'ho ha dit, ho va sentir que ho deien dins Can....". Per tant, si ho han dit a "Can ...", deu ser vera.
És una història molt potent per seguir-la de prop, per tant, m'agradaria molt que si en saben cap novetat o de com evoluciona, m'informeu tan aviat com vos sigui possible.... Més que res per treure'n el net de quin banc és per anar-hi corrent a treure el doblers. Igualment de que si sabeu on són exactament les propietats, també m'ho informeu...: més que res és per anar tan aviat com pugui al notari per posar-les a nom meu.
Com a darrera cosa...: si algun dels personatges que van repartint la notícia és tan amable de ajudar-me a aconseguir les informacions, li promet que li donaré una comissió tan grossa que les que donaren a En Matas, farà rialles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada